autorijden

Meer
7 jaren 5 maanden geleden #2759 door kapiteiniglo
Beantwoord door kapiteiniglo in topic autorijden
leuk om te lezen hoe iedereen reageert;\r\n\r\nik heb dus wel een rijbewijs en slik 2x 100mg modafinil, sinds een maand of vijf.\r\nIk heb deze test dus niet gedaan en rijd nog steeds auto, eigenlijk zonder problemen.\r\nHeb mezelf wel een paar regels opgelegd, zoals een tukkie doen van 20 minuten rond de middag, doe ik eigenlijk bijna dagelijks, ik weet niet hoe het bij de rest is, maar ik voel een dip aankomen, dat ik minder scherp word, sta dan binnen no time aan de kant, even een frisse neus, en dan gaat het meestal wel weer, of een tukkie op de parkeerplaats.\r\n\r\nvraagje; ik las iets over geen brood eten tussen de middag? Hoe zit dat?\r\n\r\nik heb jaren geploeterd met problemen qua energie, slapen enz, toen reed ik ook gewoon door;\r\nnu slik ik medicijnen met een gele sticker erop en zou ik niet meer kunnen rijden? het blijft er bij mij slecht ingaan, uit eigen ervaring, van de tijd zonder medicijnen, kan ik jullie vertellen dat ik heel goed weet hoe de zijlijnen van de snelwegen klinken. nu met de medicijnen, rijd ik een uur tot anderhalf uur zonder problemen. na deze tijd maak ik zowieso een stop. dat zou iedereen zonder narcolepsie ook moeten doen.\r\n\r\nIk ga de test voorlopig ook nog maar niet doen, zoals de naam aangeeft, ben ik kapitein op een schip, zonder (slaap)problemen trouwens. maar ik vrees dat ik mijn papieren in kan leveren op het moment dat ik de test aanvraag.\r\n\r\nallen veel succes, erwin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
7 jaren 5 maanden geleden #2760 door Tiemstra
Beantwoord door Tiemstra in topic autorijden
Misschien handig voor allen om te informeren hoe het verzekeringstechnisch werkt! :woohoo:

Meer
7 jaren 5 maanden geleden #2762 door dirkje
Beantwoord door dirkje in topic autorijden
Is alleen van toepassing wanneer je een officiele diagnose hebt :woohoo:

Ga naar boven