Welke medicatie gebruik jij?

• dirkje
  • Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Meer
10 jaren 1 maand geleden #1540 door dirkje
Welke medicatie gebruik jij? werd gestart door dirkje
Het lijkt mij een goed idee om eens wat meer inzicht te\r\nkrijgen in de medicatie die voorgeschreven wordt voor narcolepsie.\r\nNiet om het te promoten, maar om meer inzicht te krijgen.\r\nDaarom zou ik iedereen willen vragen te reageren en te willen vermelden:\r\n\r\n1. Welke medicatie gebruik je en hoeveel/vaak\r\n2. Heb je er baat bij, ervaar je bijwerkingen (blijft natuurlijk altijd lastig\r\nte zeggen, want wat hoort nu bij narcolepsie en wat wordt veroorzaakt\r\ndoor de medicijnen)\r\n3. Wie heeft ze voorgeschreven. \r\n\r\nOok wanneer je geen medicatie gebruikt, wil ik je vragen dit te vermelden.\r\n\r\nIk zou graag willen dat dit een objectief overzicht wordt. Mocht je willen discusseren omdat je ergens voor of tegen bent, doe dat dan in een nieuw bericht. \r\n\r\nIk hoop op veel reacties,\r\n\r\nGroeten,\r\nDirkje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 1 maand geleden #1541 door inge
Beantwoord door inge in topic Welke medicatie gebruik jij?
Ik gebruik Xyrem, slaap beter en heeft bij mij vooral de kateplexie enorm doen afnemen wel met zon 95%  Ook de hallucinaties hebben op den duur enorm afgenomen.. ik werd er de gehele nacht door geterroriseerd, maar heb ze nu zo af en toe nog eens.\r\nVerder gebruik ik Ritaline, waardoor ik een heel stuk fitter ben. Ik hoor bij de gelukkige die er geen bijwerkingen van hebben..\r\nTja.. gelukkig ben ik er niet mee hoor, dergelijke medicatie te moeten gebruiken, maar geen medicatie is voor mij gewoon geen optie(geen leven) hopelijk dat ik in de toekomst nog eens aan afbouwen toe kom.. en verder,s we zien het wel.\r\n

Meer
10 jaren 1 maand geleden #1542 door inge
Beantwoord door inge in topic Welke medicatie gebruik jij?
3. Xyrem van DR Lammers\r\n    Ritaline van DR Droglever Fortuijn

Meer
10 jaren 1 maand geleden #1543 door steven78
Beantwoord door steven78 in topic Welke medicatie gebruik jij?
gebruik niks..\r\n\r\nde neuroloog van het ziekenhuis in utrecht heeft mij wel iets gegeven,maar nooit gebruikt...  het was voor mij veel te onduidelijk wat het met mij zou doen. moe ff opzoeken hoe het heet..\r\n\r\nwel heb ik goudpapaver ( voledig natuurlijk) gehaald van de week... schijnt erg goed tegen heftig dromen te werken.. we zullen zien wat dat doet. dat zou al een begin zijn...

Meer
10 jaren 1 maand geleden #1544 door Jezus
Beantwoord door Jezus in topic Welke medicatie gebruik jij?
pffff\r\n\r\nRivotril \r\nParoxetine\r\nModiodal\r\n\r\nen dan nog alle medicatie voor de Astma/allergieen...\r\n\r\nJa ja, ik krijg rivotril voor geschreven terwijl ik Astma heb\r\n\r\nZit nu (ook door het weekend) al 4 dagen zonder rivotril en heb de dagen daarvoor het middel sporadisch ingenomen. Volgens mijn neurloog zou ik spontaan kunnen stoppen. Guess not! dikke vette afkickverschijnselen.\r\n\r\nIk wil overstappen naar Xyrem, maar heb daar geen ervaring mee. Mijn neurloog heeft mezelf de keuze voorgelegd. Maar ik weet het nog niet helemaal. Ik weet iig 100% zeker dat ik van de Paroxetine/Rivotril/Modiodal afwil! De Rivotril heeft een heerlijke werking op mij, maar de afkickverschijnselen zijn niet fijn

• beatz79
  • beatz79's Profielfoto
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Keep on smiling!!!
Meer
10 jaren 2 weken geleden #1567 door beatz79
Beantwoord door beatz79 in topic Welke medicatie gebruik jij?
hallo,\r\n\r\nik gebruik modiodal ( 4 tabletten van 10 mg per dag) en efexor ( 2x 37,5mg)\r\n\r\nhet heeft heel wat verschillende medicaties en samenstellingen geduurd maar waar ik nu op zit heeft nog het meeste effect bij mij.\r\ndit is voorgeschreven door dr de groen van Kempenheage maar die werkt er inmiddels niet meer. \r\n\r\ngroetjes Martine

Ga naar boven