Welke medicatie gebruik jij?

Meer
7 jaren 9 maanden geleden #2612 door Dennis1978
Beantwoord door Dennis1978 in topic Welke medicatie gebruik jij?
Hoeveel mg modial gebruik je dan? ik heb nu 100 mg.\r\n\r\nDe laatste week ook veel last van kataplexsie, maar daar is wel mee om te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
7 jaren 9 maanden geleden - 7 jaren 8 maanden geleden #2615 door marjan
Beantwoord door marjan in topic Welke medicatie gebruik jij?
modiodal 100 mg dus 200 mg smorgens en 200 mg s'middags,en rond 11 uur s'ochtends 1 ritalin\r\n\r\nen bij het naar bed gaan gebruik ik Gabapentine zodat ik een rustige nachtrust heb en niet 25 tot 35 keer wakker word...\r\nik ben onder behandeling bij Dr Overeem Kempenheage
Laatst bewerkt 7 jaren 8 maanden geleden doormarjan. Reden: niet compleet

Meer
7 jaren 8 maanden geleden #2620 door vlinderfien
Beantwoord door vlinderfien in topic Welke medicatie gebruik jij?
Ik gebruik overdag 1 halve tablet Dexamfetamine, zonder bijwerkingen, behalve wanneer Ik meer dan 1 tablet per dag ga gebruiken, dan krijg ik last van hartkloppingen en ga ik ver over mijn grenzen heen waardoor ik binnen no time opbrand.\r\nOverdag gebruik ik Xyrem 2 x 3 gram. Slaap precies 2 x 3 uren. In het begin bijwerkingen, nu steeds minder (gebruik het nu 1 jaar). Omdat ik in de overgang ben gekomen, lijkt het alsof de Xyrem deze vervelende verschijnselen versterkt. Daarom ook aan de slag gegaan met kruiden (gebruik al genoeg nare medicijnen). Deze natuurlijke aanpak lijkt heel goed te werken tegen de vervelende verschijnselen van de overgang en heb ook steeds minder bijwerkingen van de Xyrem. Ik heb nu overdag genoeg energie, slaap 's nachts altijd! eindelijk van die waak nachten af! en heb geen nachtmerries meer (ook geen gewone dromen wat ik dan wel weer jammer vind). Ben goedgekeurd voor de rijtest en rijd weer gewoon auto voor mijn werk. Eigenlijk functioneer ik nu 'normaal' behalve dan dat ik de nachtmedicatie heel goed moet plannen; als ik doordeweek een feestje zou hebben en later dan 12:00 thuis zou komen dan kan ik de tweede dosis Zyrem niet meer nemen omdat ik dan te lang zou slapen. Wat ik dan doe is dat ik eerst zelf ga slapen, dat lukt altijd, ik word dan geheid na ongeveer anderhalf uur wakker en neem dan de tweede dosis. Dat gereken met die slaaptijden is het enige lastige eraan. Verder helpen meditaties etc. heel goed om tot rust te komen, maar ook goed om eens stil te staan bij jezelf en te accepteren dat je dit hebt.......

Ga naar boven