narcolepsie door vaccinatie

Meer
7 jaren 11 maanden geleden #2340 door Tiemstra
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
:blush:\r\nIk reageerde eigenlijk alleen omdat de voorlichting slecht is en de informatie die achteraf gegeven wordt ook niet echt hoopgevend is! Voorlopig zit mijn dochter aan een ziekte vast waarbij er een kans is dat dit voorkomen had kunnen worden!

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
7 jaren 11 maanden geleden #2341 door yarreth
Geen theorie maar een feit.\r\nVaccins bevatten per definitie delen van het te bestrijden gevaar. \r\n\r\nDaar wordt je overigens idd niet ziek van.\r\n\r\nzie ook:
! \r\n\r\nGa er verder niet meer over discussiëren. Ik kwam het artikel tegen (stond ook in de Volkskrant) en gaf het hier ter info aan.\r\n\r\nY

Ik denk te veel... denk ik

• dirkje
  • Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Meer
7 jaren 11 maanden geleden - 7 jaren 11 maanden geleden #2344 door dirkje
Begrijp je frustratie Tiemstra, voor zover dat mogelijk is. En ik kan me ook voorstellen dat je geen zin hebt in een discussie hierover nu je dochter al narcolepsie heeft. Maar wat doe je bij de volgende vaccinatie? Dat is toch een beslissing die je zal moeten nemen en op basis waarvan? Zoals je al zegt is de voorlichting slecht en bovendien heel moeilijk te bepalen wie je moet geloven. Daarom denk ik dat een discussie hierover zo belangrijk is. \r\n\r\nYarreth,\r\nHet gaat hier niet om de werking van een vaccinatie, dat is nu juist mijn punt. Of de vaccinatie zelf nuttig is, dat is weer een hele andere discussie. Waar het bij Pandemrix om gaat is dat het vaccin van tevoren al omstreden was. Het gaat om de hulpstoffen. Het bevat de stof Thimerosal, een verbinding die voor de helft uit kwik bestaat. In 2006 is bij de wet bepaald wat de maximale dosis kwik mag zijn en Pandemrix bevat 2,5 maal de maximaal vastgestelde dosis.\r\nHet is verder een ingewikkeld verhaal wat niet zomaar uit te leggen is, maar doordat kinderen al eerdere vaccinaties hebben gekregen is er sprake van een opeenstapeling waardoor dit vaccin net de druppel kan zijn. \r\n\r\nWat onderzocht zou moeten worden is in hoeverre die hulpstoffen een rol hebben gespeeld bij het triggeren van narcolepsie. Maar dat wordt niet gedaan, omdat dat schadelijk zou zijn voor de producent. En door nu te wijzen naar de griep als mogelijke oorzaak (wat theoretisch misschien best mogelijk kan zijn) wordt daar nu mooi de aandacht van afgeleid. Dus voila; een simpel antwoord op een complex probleem. En iedereen kan weer vredig slapen. \r\n\r\nEr is al lange tijd ontzettend veel te doen over vaccinaties. Dat wat wij hier nu mee te maken krijgen is maar het topje van ijsberg. Denk dat een discussie hierover inderdaad niet mogelijk is wanneer je je mening alleen baseert op een stukje uit de volkskrant en niet de moeite wilt nemen je echt te verdiepen in alle informatie die er beschikbaar is.
Last edit: 7 jaren 11 maanden geleden by dirkje.

Meer
7 jaren 11 maanden geleden #2347 door Tiemstra
Klopt dat is een lastige vraag! Mijn vertrouwen is niet meer vanzelfsprekend maar ik zal niet bij voorbaat een vaccinatie afwijzen!Behandelende artsen zien dat ook als gevaar dat bij een eventuele volgende "pandemie" mensen niet vaccineren en dat dan niet goed afloopt!

• dirkje
  • Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Meer
7 jaren 11 maanden geleden #2348 door dirkje
Alles is betrekkelijk, er waren ook gewone reguliere huisartsen die het mensen afraadde om zich in te laten enten. Iets wat mij zeer verbaasde. Zegt toch ook wel iets. Daarbij bleek het krijgen van de griep achteraf helemaal niet zo ernstig te zijn als was voorgespiegeld, er sterven ieder jaar mensen aan de griep. \r\n\r\nIk vond het indertijd ook een moeilijke beslissing. Ik kreeg een oproep om mijn hele gezin te laten inenten, aangezien mijn dochtertje toen net was geboren. Omdat ik zelf narcolepsie heb en bang was dat de vaccinatie misschien narcolepsie zou triggeren bij mijn zoon, heb ik besloten het niet te doen. Die griep daar zou mijn zoon evt. wel goed doorheenkomen, maar narcolepsie heb je voor het leven. Voor mijn dochtertje heb ik echt wel in de war gezeten, ze was nog zo jong en kwetsbaar. Toch staan we nog steeds achter deze beslissing. \r\n\r\nBedenk dat de behandelende artsen in statistieken denken. Zij weten ook wel dat er risico´s zitten aan vaccineren, vraag maar eens door. Maar in hun ogen is dat statistisch gezien zo klein, dat dat te verwaarlozen is. Als moeder denk je anders. Zeker wanneer de mogelijkheid bestaat dat je dochter er gevoelig voor is. \r\n \r\nMaar het is gelukkig nog niet zover en ik kan me voorstellen dat je je nu eerst op de behandeling van je dochter wilt concentreren. Maar mocht je meer info willen, kan ik je die mailen. Meer kan ik niet doen want uiteindelijk ben jij de enige die een beslissing kan nemen.

Meer
7 jaren 11 maanden geleden - 7 jaren 11 maanden geleden #2366 door jpas
In februari 2009 krijgt een vijfjarig jongetje in Mexico pijn in zijn keel. Anderhalf jaar later worden alleen al in Europa meer dan honderd miljoen griepvaccins vernietigd. Overheden leden enorme verliezen – de farmaceutische mexicaanse-griepindustrie maakte een miljardenwinst. Wat is er gebeurd? Kropen we door het oog van de naald of is er schaamteloos misbruik gemaakt van de wereldwijde angst voor een dodelijk griepvirus?\r\n\r\nDoor een definitieverandering kon een milde griep uitgeroepen worden tot pandemie, werden vaccins op de markt gebracht die nog niet of nauwelijks waren getest en werd de vaccinatie van de wereldbevolking één groot experiment. Langzaamaan worden de gevolgen zichtbaar. En die stemmen niet vrolijk. Onderzoeksjournalist Daan de Wit duikt in het ondoorzichtige web van gezondheidsraden, overheden, corrupte adviseurs en een machtige industrie en schreef het boek dat een dossier moet worden voor een parlementaire enquête.\r\n\r\n\r\nDossier Mexicaanse griep onthult:\r\n\r\n De ingrediënten van de vaccins zijn mogelijk minder zo onschuldig dan minister Klink heeft doen geloven. Er zijn stoffen gebruikt die mogelijk grote gevolgen hebben op de lange termijn. Nooit eerder zijn zwangeren en kleine kinderen met deze stoffen geïnjecteerd en op zo'n grote schaal.\r\n\r\n De bevolking van Nederland en de rest van de wereld heeft onvrijwillig deelgenomen aan een groot experiment, zonder kosten voor de farmaceutische industrie. En eventuele claims als gevolg van bijwerkingen of de dood worden afgehandeld door de overheid, niet de industrie.\r\n\r\n Minister Klink heeft geheime contracten getekend - die in het boek worden onthuld - waarin de farmaceutische industrie bepaalde wat wel en vooral niet naar buiten mocht komen.\r\n\r\n Uit een reconstructie van de besluitvorming blijkt dat er een bewuste vaccinatiecampagne is gevoerd in plaats van een informatiecampagne. Van informed consent kon geen sprake zijn.\r\n\r\n Kamerleden, een rechter en ook bezorgde burgers die om meer informatie vroegen, zijn om de tuin geleid door de overheid.\r\n\r\n Hetzelfde pro-vaccinatiebeleid werd buiten Nederland gevoerd door de WHO die met de industrie als drijvende kracht zorgde dat een kleine griep grote gevolgen kreeg.\r\n\r\n Bij de besluitvorming was sprake van vergaande belangenverstrengelingen, zowel in Nederland als bij de WHO.\r\n\r\n Terwijl allang bekend was dat het ging om een milde griep, is toch alles op alles gezet om een paniek van pandemische proporties te realiseren.\r\n\r\n In en buiten Nederland was viroloog Ab Osterhaus een belangrijke aanjager, net als eerder bij sars en de vogelgriep, op basis waarvan de contracten zijn gemaakt voor de volgende pandemie Die werden automatisch geactiveerd nadat de WHO de pandemie uitriep. Kort voor die uitspraak was de definitie versoepeld onder invloed van de industrie. Dezelfde invloed speelde een belangrijke rol bij het uitroepen van de pandemie.\r\n\r\nZie ook iets wat toch opmerkelijk genaamd mag worden op klokkenluider.nl \r\n\r\n link
Last edit: 7 jaren 11 maanden geleden by jpas.

Ga naar boven