Lotgenoten Contactdag (en)

• yarreth
  • yarreth's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Meer
7 jaren 10 maanden geleden - 7 jaren 10 maanden geleden #2528 door yarreth
Lotgenoten Contactdag (en) werd gestart door yarreth
Hallo allen.\r\n\r\nEr is ooit al eens sprake geweest van lotgenoten contact op dit forum.\r\nMaar om de een of andere reden is dat er nooit van gekomen. Terwijl het volgens mij helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn.\r\n\r\nHet plan is als volgt.\r\nWe nemen de laatste zaterdag van de maand. (voor februari is die morgen maar als ik vanavond nog 3 positieve reacties krijg gaat het wat mij betreft door :) .) Maar waarschijnlijk is dan de eerste keer 31 maart 2012. Ik heb toevallig een redelijk opvallende gele polo dus die ga ik dan aantrekken. En ik ben dan (aangezien "narco's" meestal geen auto mogen rijden) om 11:30 in de stationsrestauratie van station Utrecht centraal. \r\nHeb dat even gechecked als je uit Groningen zou komen moet je dan om 9:30 vertrekken en dat is volgens mij voor de gemiddelde "narco" wel te doen. Ik ben herkenbaar aan mijn gele polo en zoveel mensen met gele polo's zullen er wel niet zijn.\r\nAls alle geïnteresseerden nu ook iets geels aantrekken (of iets met geel erin) dan kan het nooit moeilijk zijn voor de derde persoon en al helemaal niet voor de vierde als hij of zij ziet dat er een aantal mensen in het geel bij elkaar zitten. De vijfde hoeft niet eens rond te kijken.\r\n\r\nTot zover mijn plan. zoals gezegd als ik vanaaf nog 3 reacties krijg maar ik ga eigenlijk ook wel voor 2 dan is wat mij betreft morgen de eerste narcolepsieforum bijeenkomst.\r\n\r\nAnders tot volgende maand.\r\n\r\nY

Ik denk te veel... denk ik
Laatst bewerkt 7 jaren 10 maanden geleden dooryarreth.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
7 jaren 10 maanden geleden #2532 door vlinder73
Beantwoord door vlinder73 in topic Lotgenoten Contactdag (en)
klinkt interessant..\r\n(maar moet serieus zoeken naar iets geels hoor.. hmm :blink: :blush: )\r\nje hoort nog..\r\n\r\nzet mij maar op het 'misschien' lijstje!\r\n(tegen die tijd gsm'nrs uitwisselen is een goed idee..) \r\n\r\nkan je hier persoonlijke berichten sturen?!\r\n\r\ngrtjes Vlinder

• yarreth
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Meer
7 jaren 10 maanden geleden #2534 door yarreth
Beantwoord door yarreth in topic Lotgenoten Contactdag (en)
weetje ik heb toevallig 2 van die gele shirts (xxxl) er was eens ooit teen of tander dinges waarbij ik ze goed kon gebruiken.\r\nIk ga gewoon het andere shirt morgen meenemen. Dan kan de derde deelnemer ons noooooooit meer missen.\r\n\r\nanders, en dat vind ik niet zo heel erg hoor, \r\n\r\nTot volgende maand.\r\n\r\nDat verhaal van GSM etc snap ik nie hoor... althans denk het wel te snappen maar daar heb ik wel een maand voor nodig alvorens het me is uitgelegd. \r\n\r\nY

Meer
7 jaren 10 maanden geleden #2535 door vlinder73
Beantwoord door vlinder73 in topic Lotgenoten Contactdag (en)
Hoi Yarreth,\r\n\r\nMet gsm wordt bedoeld mobieltje ;-)\r\nVan auti-meets weet ik dat het wel handig is.. OV is toch niet zo betrouwbaar, nietwaar.. Of iemand is alsnog ziek geworden, ofzoiets.\r\nIk heb al via beheer een berichtje gehad.. privéberichten zijn eigenlijk makkelijk te vinden zie ik nu :whistle: \r\nff serieus, Maart dus he.. \r\n\r\nDa's dan zaterdag de 31e maart, Utrecht CS, 1e narco-meet.\r\n\r\nLol! klinkt eerder CSI/NCIS ofzo, afdeling narcotica..\r\n\r\nOm eerlijk te zijn, lijkt het me 't praktischt om regelmatig ergens anders af te spreken\r\nDat zal zich vanzelf wijzen, wie/welke locatie op dat moment in trek is.\r\nDat houdt het voor iedereen aantrekkelijker.. laagdrempeligheid is denk ik wel het belangrijkste ;-)\r\n\r\nFijn weekend!\r\ngrtjes Vlinder

• yarreth
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Meer
7 jaren 10 maanden geleden #2547 door yarreth
Beantwoord door yarreth in topic Lotgenoten Contactdag (en)
OK! 31 maart is vastgelegd als eerste Narco-Meet (geinig woord idd)\r\n\r\nNu gaat het zo zijn dat deze post in het vakje hiernaast weer gaat verdwijnen als er op andere posts wordt gereageerd. Vandaar een verzoek aan het bestuur van de Narcolepsiestichting om ook een melding ervan te maken op de startpagina. (Ik hoop tenminste dat ze het initiatief ondersteunen :blush: )\r\n\r\nHoe en wat we dan verder verder gaan dat zien we dan wel maar ik sta voor alle opties open!\r\n\r\nIk hoop echt op een massale opkomst want voor mij zullen de meesten wel niet gaan komen.\r\n\r\nTot dan!

Meer
7 jaren 10 maanden geleden #2548 door dirkje
Beantwoord door dirkje in topic Lotgenoten Contactdag (en)
Hoe laat had je in gedachten?

Ga naar boven