Lotgenoten Contactdag (en)

• yarreth
  • yarreth's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Meer
7 jaren 9 maanden geleden #2585 door yarreth
Beantwoord door yarreth in topic Lotgenoten Contactdag (en)
Morgen is het zover!\r\n\r\nEerlijk gezegd heb ik ernstige twijfels over de opkomst maar zoals eerder gezegd, Ik zal er zijn.\r\n\r\nTot morgen!\r\n\r\nY

Ik denk te veel... denk ik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
7 jaren 9 maanden geleden #2589 door Shinma
Beantwoord door Shinma in topic Lotgenoten Contactdag (en)
Aw, jammer dat ik dit gemist heb! Zat er laatst nog aan te denken, dat het me wel fijn lijkt om mensen te ontmoeten die ook narcolepsie hebben.. nouja, volgende x beter!

• yarreth
  • yarreth's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Meer
7 jaren 7 maanden geleden #2659 door yarreth
Beantwoord door yarreth in topic Lotgenoten Contactdag (en)
Dit initiatief is volledig door mij bedacht. \r\n\r\nEn eerlijk gezegd is na de eerste keer mijn zelfvertrouwen niet gegroeid immers ik was alleen.\r\n\r\nTot nu heb ik daarover nog niet bericht omdat ik er dus eigenlijk nogal van baalde dat mijn plannetje niet was gelukt.\r\n\r\nIn Principe zou vandaag dus een bijeenkomst zijn. (laatste zaterdag van de maand)\r\n\r\nVoorstel is om 30 juni de volgende bijeenkomst te laten zijn. Let wel ik ga enkel als ik daar dan ook hier op het forum reacties krijg dat er meer mensen gaan.\r\n\r\nY\r\n\r\nNB ben geen moderator of administrator maar gewoon een lid van dit forum.

Ik denk te veel... denk ik

Meer
7 jaren 7 maanden geleden - 7 jaren 7 maanden geleden #2660 door vlinder73
Beantwoord door vlinder73 in topic Lotgenoten Contactdag (en)
Hallo allemaal :D\r\n\r\nEr is animo voor contact, duidelijk niet alleen vanuit Yarreth..\r\nTot nu toe is er echter nog niks van de grond gekomen helaas.\r\n\r\nMijn vraag aan eenieder is, wat houdt je tegen?\r\nMis je iets of heb je geen interesse/behoefte hieraan (wat natuurlijk ook mag, ieder is vrij in zijn keuze/visie)..?\r\nIdeeën of alternatieven zijn zeer welkom!\r\n\r\nZelf heb ik zoiets van: Graag ontmoeten, maar géén zin 't gevoel te hebben aldoor over narcolepsie of cataplexie te praten. Oftewel, is 't niet handiger een thema of uitstapje te verzinnen.. toevallig voor mensen met vrijwel dezelfde klachten. 't Onderwerp komt vast ter sprake, maar dan liever tijdens bijv. een boswandeling, crea-workshop koken of taarten bakken, beeldhouwen, tekenen, museumpje pakken of een bepaalde stad bezoeken, oid..\r\nDat zijn mijn 2 centjes ;-)\r\n\r\ngrtjes en veel liefs, Vlinder
Laatst bewerkt 7 jaren 7 maanden geleden doorvlinder73.

• Yim
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 7 maanden geleden #2668 door Yim
Beantwoord door Yim in topic Lotgenoten Contactdag (en)
Ik wil best meedoen aan een bijeenkomst. Maar dan absoluut geen DOE dag ervan maken. Ik wil TO THE POINT kunnen praten over juist ditgene. Wat heb ik aan een dagje uit. Daar zijn andere sites voor. Niet gezelliger maken dan het is. Gewoon What you see is what you get.\r\n\r\nZo'n bijeenkomsten zijn er juist om de taboe te leren doorbreken. Hoe vaker je erover praat hoe makkelijker het word. En wellicht kunnen we meer tot de kern van het probleem komen. Door juist op dit soort dagen onze verdediging te laten vallen en open te staan voor elkaar. Want iedereen die komt zit in hetzelfde schuitje.

Meer
7 jaren 7 maanden geleden #2683 door dirkje
Beantwoord door dirkje in topic Lotgenoten Contactdag (en)
Misschien moeten we eerst duidelijk krijgen wat iedereen verwacht van een lotgenoten contactdag. \r\nWil je praten over narcolepsie? Wil je juist iets doen? Wil je informatie en er iets van opsteken? \r\n\r\nEn ik moet zeggen, dat voor mij de tijd een probleem is. Ik kom met de auto, maar ga niet rijden als ik niet eerst tussen de middag kan slapen. Dus kan ik pas vanaf een uur of 2 als het in Utrecht wordt gehouden. \r\n\r\nMijn voorkeur voor lotgenoten contact? Gewoon een avondje afspreken in een rustig cafe. Niet zo gedwongen. Lijkt me leuk om eens mensen te ontmoeten waar ik niet aan uit hoef te leggen wat het betekent om narcolepsie te hebben. Het hoeft er niet eens specifiek over te gaan.

Ga naar boven