Lotgenoten Contactdag (en)

• yarreth
  • yarreth's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Meer
7 jaren 10 maanden geleden #2549 door yarreth
Beantwoord door yarreth in topic Lotgenoten Contactdag (en)
De eerste post geeft je het oorspronkelijke plan. Maar ik herhaal het even...\r\n\r\nHet plan is als volgt.\r\nWe nemen de laatste zaterdag van de maand. (voor februari is die morgen maar als ik vanavond nog 3 positieve reacties krijg gaat het wat mij betreft door .) Maar waarschijnlijk is dan de eerste keer 31 maart 2012. Ik heb toevallig een redelijk opvallende gele polo dus die ga ik dan aantrekken. En ik ben dan (aangezien "narco's" meestal geen auto mogen rijden) om 11:30 in de stationsrestauratie van station Utrecht centraal.\r\nHeb dat even gechecked als je uit Groningen zou komen moet je dan om 9:30 vertrekken en dat is volgens mij voor de gemiddelde "narco" wel te doen. Ik ben herkenbaar aan mijn gele polo en zoveel mensen met gele polo's zullen er wel niet zijn.\r\nAls alle geïnteresseerden nu ook iets geels aantrekken (of iets met geel erin) dan kan het nooit moeilijk zijn voor de derde persoon en al helemaal niet voor de vierde als hij of zij ziet dat er een aantal mensen in het geel bij elkaar zitten. De vijfde hoeft niet eens rond te kijken.\r\n\r\nTot zover mijn plan. zoals gezegd als ik vanaaf nog 3 reacties krijg maar ik ga eigenlijk ook wel voor 2 dan is wat mij betreft morgen de eerste narcolepsieforum bijeenkomst.\r\n\r\n25 februari is het dus niet doorgegaan. Maar dat had ik ook niet verwacht. Maar nu hebben we nog een maand de tijd om er verder over na te denken. Zo zal het personeel vast wel willen doorverwijzen naar de mensen van de narcolepsiestichting als je dat netjes vraagt. Ik heb het eigenlijk ter plekke bedacht en ingetikt. Maar het is volgens mij wel een uitstekend en uitvoerbaar plan. Dus op 31 maart ben ik sowieso (in mijn gele polo) vanaf 11:30 te vinden in de stationsrestauratie van Utrecht CS.\r\n\r\nY

Ik denk te veel... denk ik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
7 jaren 10 maanden geleden - 7 jaren 10 maanden geleden #2552 door bestuur
Beantwoord door bestuur in topic Lotgenoten Contactdag (en)
Hallo Yarreth,\r\n\r\nNatuurlijk zijn wij blij met initiatieven vanuit de doelgroep en willen hier wel bekendheid aan geven. We zullen erover berichten in de nieuwsbrief van februari, die van maart en een berichtje plaatsen op de voorpagina. Verder zal ik dit topic sticky maken, zodat deze t/m 31 maart boven aan blijft staan.\r\n\r\nSucces met het organiseren.\r\n\r\nRoel.
Laatst bewerkt 7 jaren 10 maanden geleden doorbestuur.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: admin

• yarreth
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Meer
7 jaren 10 maanden geleden - 7 jaren 10 maanden geleden #2570 door yarreth
31 maart 11.30 Utrecht CS!!! NarcoMeet!\r\n\r\nIk zal er sowieso zijn. Vandaag definitieve bevestiging gehad dat ik volgende week onderdeel ben van het programma Stellage! \r\n\r\nStellage is een programma van StadsTV Tiel waarbij ik toevallig nogal betrokken ben. Anyway... Volgende week ga ik heel nederland (nou ja eigenlijk de hele wereld) uitnodigen om aanwezig te zijn op 31 maart om 11.30 in Utrecht.\r\n\r\nSuggesties mbt het slagen van mijn plan, zijn natuurlijk altijd welkom!\r\n\r\nAls je geïnteresseerd bent, laat dan een berichtje achter en vraag ook vooral onze mede-narco's erbij aanwezig te zijn.\r\n\r\n\r\nZoals eerder gemeld, ik ga er sowieso zijn...\r\n\r\nTot dan\r\n\r\nY

Laatst bewerkt 7 jaren 10 maanden geleden dooryarreth.

Meer
7 jaren 10 maanden geleden #2572 door vlinder73
Beantwoord door vlinder73 in topic Lotgenoten Contactdag (en)
Misschien stomme inbreng.. Maar aangezien íedereen deze berichten kan lezen..\r\nIs het niet handiger dit via PB'tjes te regelen.. ieder geval de precieze locatie en tijd enzo ?!\r\n\r\ngrtjes Vlinder ;-)

• yarreth
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Meer
7 jaren 10 maanden geleden #2574 door yarreth
Inmiddels is een PB'tje naar Vlinder gegaan. Maar ik zie het ook als een "openbaar feestje" als we prive elkaar gaan uitnodigen dan is denk ik de drempel ineens heel veel hoger.\r\n\r\nMaar de tijd zal het leren... Mijn voorstel is om in eerste instantie die eerste keer op de kaart te zetten. De tweede en derde keer zijn wat mij betreft ook al vastgelegd en de kans dat het algehele plan op wat voor een manier dan ook gewijzigd wordt is absoluut niet ondenkbaar.

Meer
7 jaren 10 maanden geleden #2575 door vlinder73
Beantwoord door vlinder73 in topic Lotgenoten Contactdag (en)
Dag en stad kan best openbaar..\r\n\r\nDe specificaties.. die uiteindelijk per PB ;-)\r\ninclusief mogelijke mobiele nummers, voor onvoorziene zaken als vertraging, griep, etc\r\n\r\n(en ja, PB is privé-bericht)

Ga naar boven