rijbewijs

• vlinder73
  • Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
Meer
7 jaren 10 maanden geleden #2579 door vlinder73
rijbewijs werd gestart door vlinder73
Ik wilde even kwijt dat ik geslaagd ben voor de Maintenance of Wakefulness test...\r\n*héle diepe zucht*\r\n\r\nWat een kluif was dat zeg!! Maar ik heb mijn uiterste best gedaan, mét resultaat :D\r\n\r\nDus na alle burocratische rompslomp\r\n(eigen verklaring regelen, HA laten tekenen, opsturen naar CBR, wachten op oproep, dan inschakelen neuroloog, wachten op uiteindelijk oordeel.. )\r\n..ben ik weer mobieler!!\r\nvoor één jaar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
7 jaren 10 maanden geleden #2580 door peterk
Beantwoord door peterk in topic rijbewijs
Gefeliciteerd zullen we maar zeggen.\r\nKon je nog een beetje wakker blijven !!!!

• vlinder73
  • Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
Meer
7 jaren 9 maanden geleden #2581 door vlinder73
Beantwoord door vlinder73 in topic rijbewijs
oh, ja... maar poeh, wat pittig is die test..\r\nIk ben allang blij dat ik mocht zitten.. (de folder heeft het over liggen, dat zou mijn lijf in no-time associëren met slapen.. 8-o)

Meer
7 jaren 9 maanden geleden #2582 door dirkje
Beantwoord door dirkje in topic rijbewijs
Belachelijke test. Je moet als narcolepsie patient van 9:00 tot 15:40 wakker blijven, terwijl geplande 'naps' normaal gesproken worden aangeraden en voor patienten ook blijken te werken. Daarbij wordt een broodmaaltijd aangeboden (!?). \r\nIk heb pas een heel symposium uitgezeten van 8:30 tot 17:00 zonder 1x te gapen. Wat niet te zeggen was van menigeen om me heen, want zelfs naast me (en dat was geen narcolepsie patient!) zat een man te slapen. En hij was niet de enige. Daarbij heb ik ook nog aantekeningen gemaakt en weet na te vertellen wat er is gezegd. Dit lukt mij omdat ik in de middagpauze tussen 13:00 en 14:00 20 minuten heb geslapen (dit doe ik standaard iedere dag). Ook eet ik geen brood en heb in dit geval een appel genomen. Had ik verplicht wakker moeten blijven en een broodmaaltijd gegeten, was ik niet zo alert geweest. \r\n\r\nIk ga nooit autorijden na 12:00 uur zonder eerst te hebben geslapen. Dat zou onverantwoord zijn. Die test is absoluut niet representatief. Zou hetzelfde zijn als je een 'normaal' persoon van 23:00 uur tot 6:00 dezelfde test laat ondergaan. Kijken hoeveel er dan wakker blijven. Misschien een leuke test voor de neuroloog die deze onzin heeft bedacht?

Meer
7 jaren 9 maanden geleden #2583 door peterk
Beantwoord door peterk in topic rijbewijs
Mee eens dat het een belachelijke test doet en iig niet geschikt is om een beoordeling te verkrijgen of iemand geschikt is om auto te rijden (of niet).\r\n\r\nMaar zo zit het nu eenmaal in elkaar

Meer
7 jaren 9 maanden geleden #2584 door dirkje
Beantwoord door dirkje in topic rijbewijs
Ach ja, waarom moeite doen iets te veranderen, wanneer je erin kunt berusten :whistle: \r\n\r\nVergeet ik nog weleens, bedankt voor de tip.

Ga naar boven