Auto rijbewijs test en scooter rijden vraag.

• Ramon
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Meer
7 jaren 9 maanden geleden #2610 door Ramon
Beste mede forum bezoekers,\r\n\r\nVorige week is bij mij narcolepsie vastgesteld en zal dingen in mn leven dus moeten aanpassen. Ik vroeg me af hoeveel van jullie de rijbewijs test hebben gedaan en die hebben gehaald of gezakt zijn?\r\n\r\nIk rij (reed) ongeveer in een half uur na mn werk maar heb zelfs dan vaak op de helft van de rid op een carpool strook een dutje gedaan en twijfel dus of ik de test wel moet willen en kan doen.\r\n\r\nIk werk momenteel boven bezetting en heb gelukkig een vaste baan en de werkgever gaat helpen naar een andere geschikte werk plek en functie. \r\n\r\nNou ga ik in elk geval een scooter aanschaffen om wat vrijheid te houden maar vraag me af of ik na een dag werken dan niet in dat uur op de scooter na huis ook die vermoeidheids aanvallen ga krijgen. Wie rijdt of reed er regelmatig na een dag werken ongeveer 40km met een scooter en wat zijn de ervaringen?\r\n \r\nHeb momenteel nog geen medicatie, ga eerst proberen met goed ritme en powernaps, lichte vorm (uitvallen spieren voeten) kataplexi en zeer levendige dromen maar gelukkig geen echte nachtmerries.\r\n\r\nHoop op wat antwoorden, in elk geval alvast bedankt.\r\n\r\nGroeten,\r\nRamon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
7 jaren 9 maanden geleden #2611 door vlinder73
Beantwoord door vlinder73 in topic Auto rijbewijs test en scooter rijden vraag.
Hoi Ramon,\r\nOeh.. heel herkenbaar.. bij mij echter scooter wisselen met auto en verhaal is vrijwel hetzelfde..\r\nIk kreeg diagnose kataplexie (dus narco) in okt 2011.. Net test gedaan en wél geslaagd. Mijn idee, voornamelijk omdat ik mijzelf geleerd heb te mediteren, wat op een bepaalde manier als 'ontzettend saai' kan worden gezien.\r\nIk vond de MoW-test pittig hoor.. de hele dag wakker blijven, geen powernapje van 15minuten.. ;-/ Maar met vlag en wimpel geslaagd :D\r\n\r\nThe power of the mind.. je kunt meer dan je denkt! \r\n(Vooral als je dat laatste ff rust geeft!)\r\n\r\nJe dromen wel opschrijven he.. Een goed contact met je onderbewustzijn is een mooi iets!\r\nVeel liefs, Vlinder

Meer
7 jaren 9 maanden geleden #2613 door Dennis1978
Beantwoord door Dennis1978 in topic Auto rijbewijs test en scooter rijden vraag.
Jt ga die test is zwaar, maar ik snap m niet. Ik heb m gedaan en niet gehaald. Nu is het geval dat ik geen officieel rijverbod heb.\r\nIk heb vorige week een rit van 2 uur gemaakt zonder problemen. En daarna korte ritten van max. een half uur, dit gaat allemaal goed.\r\nIk ga dus maar s ff overleggen met mijn neuroloog over hoe en wat. \r\nMaar rust en bewustzijn is inderdaad zeer belangrijk dan.\r\n\r\nSucces dan maar, Ramon\r\n\r\nGr. Dennis

Meer
7 jaren 9 maanden geleden #2616 door marjan
Beantwoord door marjan in topic Auto rijbewijs test en scooter rijden vraag.
Je dromen opschrijven? doe jij dat dan en heb je daar baat bij,of doe je dat gewoon voor jezelf?Ik droom de vreemdste dromen,vaak ook enge dromen en die wil ik het liefst zo snel mogelijk vergeten.\r\n\r\ngroetjes Marjan\r\n

vlinder73 schreef : Hoi Ramon,\r\nOeh.. heel herkenbaar.. bij mij echter scooter wisselen met auto en verhaal is vrijwel hetzelfde..\r\nIk kreeg diagnose kataplexie (dus narco) in okt 2011.. Net test gedaan en wél geslaagd. Mijn idee, voornamelijk omdat ik mijzelf geleerd heb te mediteren, wat op een bepaalde manier als 'ontzettend saai' kan worden gezien.\r\nIk vond de MoW-test pittig hoor.. de hele dag wakker blijven, geen powernapje van 15minuten.. ;-/ Maar met vlag en wimpel geslaagd :D\r\n\r\nThe power of the mind.. je kunt meer dan je denkt! \r\n(Vooral als je dat laatste ff rust geeft!)\r\n\r\nJe dromen wel opschrijven he.. Een goed contact met je onderbewustzijn is een mooi iets!\r\nVeel liefs, Vlinder

Meer
7 jaren 9 maanden geleden #2617 door vlinder73
Beantwoord door vlinder73 in topic Auto rijbewijs test en scooter rijden vraag.

marjan schreef : Je dromen opschrijven? doe jij dat dan en heb je daar baat bij,of doe je dat gewoon voor jezelf?Ik droom de vreemdste dromen,vaak ook enge dromen en die wil ik het liefst zo snel mogelijk vergeten.\r\ngroetjes Marjan

Dan ook, misschien juist dan..\r\nAls je overdag die angst tackelt.. ik bedoel: Goed bekijkt wat bv echt niet kan.. en wat je prettiger zou vinden/anders zou willen hebben.. dan zal je zelf op 'n gegeven moment merken, dat je jouw dromen kan leren sturen..\r\nDat heb ik nl zelf ook ervaren. Zeer interessant!\r\nZeker als je snertdromen hebt.. Ken je Harry Potter, als hij bij die kast met die Boeman bezig is.. waar je grootste angst inzit.. Omvormen tot iets dat jouw mega laat lachen, absurd, maf, hilarisch... \r\n...boekje en pen naast je bed, gelijk opschrijven..\r\n\r\nJe zou nu alvast een vervelende droom in je gedachten een andere draai en uitkomst geven..\r\nSucces :-)

Meer
7 jaren 9 maanden geleden #2618 door Shinma
Beantwoord door Shinma in topic Auto rijbewijs test en scooter rijden vraag.
Zoek anders eens op lucide dromen :) misschien heb je daar wat aan? Had ook altijd erg vervelende dromen, maar als je leert te herkennen dat wat je droomt niet echt is, dan helpt dat al voor een groot deel!\r\n\r\nIk ga de test 15 mei doen, ben benieuwd. Rijd wel scooter, maar de assistente van mijn neuroloog wist zelf niet te beantwoorden of dat wel mocht of niet..

Ga naar boven