Worden de symptonen erger naar mate de tijd.

• Yim
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 8 maanden geleden - 7 jaren 8 maanden geleden #2624 door Yim
Beste mensen,\r\n\r\nIk heb een vraag. Worden de symptonen erger naar mate de tijd verstrijkt.\r\n\r\nIk heb nu sinds een kleine 2 jaar last van verschillende symptonen.\r\nZoals bijv. als ik een spelletje aan het spelen ben op de pc of playstation val ik gewoon in slaap INEENS, me vrienden verklaren me net niet voor gek. Ik heb het ook soms op het werk. Dan val ik ineens in slaap. Of zo lijkt het want ik val weg maar schrik ook meteen wakker. Heel beangstigend. Ik kan me ogen niet open houden. En zodra ik in een auto of bus of trein zit ben ik hooguit 5 minuten wakker als ik alleen ben. Dan kan ik mijn ogen niet meer open houden ik probeer het telkens weer maar het lukt niet ik moet gaan slapen. Of beter geschreven ik ga slapen of ik eht wil of niet.\r\n\r\nOok als ik naar bed ga heb ik soms dat ik een heel licht gezoem in mijn hoofd hoor. Te vergelijken met als je de hele avodn uit bent geweest in een disco en de muziek hard stond. En je laterna thuis komt en dan een gezoem hoort. \r\nNou dit gezoem word steeds harder en harder (gaat lijkt wel gepaar met me hartslag) tot op een punt dat het ondragelijk is en echt pijn doet. Mijn hele lichaam is dan als het ware verlamd en ik moet ontzettende moeite doen (concentreren) om eruit te komen. Het lukt wel maar heel beangstigend. Ook word ik soms wakker van het gezoem en ook dan ben ik verlamd.\r\n\r\nIk heb heel heftige nachtmerries. Echt angstaanjagend. ik schreeuw dan noodkreten uit zegt me vriendin waar zij nog bang van word. Ook sla ik in mijn slaap. Ik heb al meerdere keren in mijn slaap mijn vriendin geslagen terwijl ik er niks vanaf weet. Ik weet alleen dat ik heel bang was als ik wakker werd maar na 5 sec. weet ik niet eens meer wat ik droomde alleen dat ik bang wa heel bang. En ik ben 35jr. !!!!\r\n\r\nOok heb ik dat me benen en armen soms oncontroleerbaar worden ik moet ze dan even bewegen of spannen en dan trekt het weer even weg. \r\n\r\nTot nu toe heb ik hier nog wel zelf mee leren omgaan. maar ik ben bang dat het steeds erger word. Is dat ook zo?\r\n\r\nIk heb het niet als ik hevig lach. Tenminste daar heb ik nog nooit op gelet.\r\n\r\nik maak me best zorgen nu.
Laatst bewerkt 7 jaren 8 maanden geleden doorYim.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Yim
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 8 maanden geleden - 7 jaren 8 maanden geleden #2631 door Yim
Beantwoord door Yim in topic Worden de symptonen erger naar mate de tijd.
Ok nu maak ik me zorgen.\r\n\r\nGisteren weer een toppertje meegemaakt.\r\nVan het ene moment zit ik chips te eten met koffie en zit een spelletje te spelen, en het andere moment zit ik met het lepeltje van de koffie in de chipsbak te roeren ????\r\nMe maat roept " wat doe jij nou? " en toen was ik er ook bij en kon zelf niet geloven wat ik aan het doen was.\r\n\r\nEen half jaar geleden heb ik ook iets ergs meegemaakt maar wel lachwekkend voor de meeste denk ik.\r\n\r\nOok toen zat ik met me maat videospelletjes te spelen. met een zak chips. Het ene moment zit ik lekker chips te eten, en het andere moment (ja echt ongelofelijk) graai ik met me hand in de ASBAK en pak er een aantal peuken uit die ik in me mond stop. \r\n\r\nMe maat keek me shellchock aan en kon niet geloven nwat ik deed. Net als ikzelf toen ik besefte wa ik deed en de peukjes uit me mond haalde. Hij kon niet geloven wat ik deed. En de eerste 20 seconden dacht ik alleen maar hoe heeft hij het voor elkaar gekregen dat ik nu peukjes in me mond heb.(omdat we elkaar nog wel eens voor de gek houden enzo)\r\n\r\nIk schrijf dit niet om een lachje of leuk verhaal. ik schaam me diep ervoor. Maar ik moet er open ver schrijven. Of het me nu siert of niet.\r\n\r\nzijn er mense ndie soortgelijke dingen hebben meegemaakt?
Laatst bewerkt 7 jaren 8 maanden geleden doorYim.

Meer
7 jaren 8 maanden geleden #2636 door dirkje
Beantwoord door dirkje in topic Worden de symptonen erger naar mate de tijd.
Volgens mij vallen die voorvallen onder automatisch gedrag. Ik herken het bij mezelf wanneer ik niet de kans heb gehad me aan mijn ritme van slapen te houden. Dan ben ik zo vreselijk moe, dat ik overschakel op de automaat. Zo was ik eens aan het schrijven en las het later terug en had allemaal rare dingen opgeschreven. Of ik was aan het werk in de kinderopvang en inneens zaten de kinderen me met grote ogen aan te kijken, dan kraamde ik echt onzin uit. Heel vervelend. \r\n\r\nBij mij kan het echt vooral voorkomen in gesprekken. Dan zeg ik inneens de raarste dingen, die totaal niets met het gesprek te maken hebben. Mijn partner is het wel gewend, bij anderen is het altijd even opletten.

• Yim
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 8 maanden geleden #2638 door Yim
Beantwoord door Yim in topic Worden de symptonen erger naar mate de tijd.
oh jeej die had ik idd niet beschreven, ook ik praat wartaal als ik in "the twilight zone" zit zullen we maar schrijven. Ik heb ook de meest rare dingen gezegt. Dan keek me vriendin of maat me echt aan alsof ik van een andere planeet ben. \r\nIk voel me dan echt raar en onzeker. Want ik kan zelf niet uitleggen waarom ik het zei. Het is een paar seconden later weggeebt en ik weet totaal niet meer waarom ik datgene zei.

Ga naar boven