uitprobeersels..

• vlinder73
  • Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
Meer
7 jaren 7 maanden geleden - 7 jaren 7 maanden geleden #2679 door vlinder73
uitprobeersels.. werd gestart door vlinder73
Hallo allemaal,\r\n\r\nIk zal wel niet de enige zijn, die van alles probeert om een beter slaapritme te krijgen, danwel van bepaalde klachten af te komen.\r\nNou kreeg mijn partner van een kennis een polsband om te 'aarden'..(om je been kan ook).. die werkt via een geaard stopcontact.\r\nAangezien ik van mezelf weet dat ik veel denk en veel droom, wilde ik op zich weten of ik uberhaupt iets zou merken als ik er een weekje mee zou slapen.\r\n\r\nBaat het niet, dan schaadt het niet.. ik verwachtte er niks van. Als iemand mij zo'n bandje had aangeboden voor een maand, had ik waarschijnlijk geweigerd: zweverig gedoe!\r\n\r\nWerking, als ik het goed begrijp: Stress (negatieve energie) wordt dan makkelijker uit je systeem afgevoerd middels dat lijntje.\r\n\r\nbevindingen tot nu toe:\r\n* slaapritme nog geen verschil merkbaar\r\n* slechts 1x cataplexieverschijnsel gemerkt, ondanks regelmatig medicatie vergeten (ik ben dat slikken nog steeds niet eigen na 4mndn) en wel een drukke en gezellige verjaardag en lekker met mijn peetdochters dollen.\r\n\r\nJullie horen nog tzt.. (meestal pas weer online als ik op mijn mail iets merk ;-) )\r\n\r\ngrtjes Vlinder
Laatst bewerkt 7 jaren 7 maanden geleden doorvlinder73.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ga naar boven