Onze kerncentrale

• piet
  • Onderwerp Auteur
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Meer
7 jaren 6 maanden geleden #2732 door piet
Beantwoord door piet in topic Onze kerncentrale
Dirkje,\r\n\r\nWel wat voorbarig met je conclusies en je (ver)oordelen. Het gaat mij echt om het wezen van narcolepsie beter te begrijpen.\r\nOp veel plaatsen heb ik mij aardig 'blootgegeven'...al enige jaren op het forum 'Inner peace' (hartelijk welkom trouwens ) en in twee boeken van mijn hand "Melodisch rolt de wereld uit Gods hand" en "Wereld word wakker"\r\n\r\npiet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• piet
  • Onderwerp Auteur
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Meer
7 jaren 6 maanden geleden #2733 door piet
Dank lieve vlinder,\r\n\r\nHet is altijd mooi als twee mensen elkaar begrijpen als kinderen van een Vader of als mensen uit dat ene mensengezin.\r\nJa en lopen op jouw eigen pad dat altijd bezaaid is met stenen van moeilijkheden en doornen,waar je door heen moet om sterker te worden en om je bestemming te bereiken.\r\n\r\nJe stem,je stemming,je bestemming...om tot een beter begrijpen te komen is het goed je stem te verheffen en dat geldt ook voor Dirkje\r\n\r\npiet

Meer
7 jaren 6 maanden geleden #2734 door yarreth
Beantwoord door yarreth in topic Onze kerncentrale
In mijn visie is dit forum een plek waar je al je zaken mbt tot narcolepsie kwijt kunt. Of je nu narcolepsie hebt of erg close bent met iemand die dat heeft en zelfs als je er zomaar iets van wilt weten.\r\nIk heb al aardig wat berichten achtergelaten en ben daar (dank je wel forumbeheerders) heel veel wijzer van geworden. Al was het maar alleen omdat ik het een keer heb ingetikt.\r\n\r\nWat jou (Piet) betreft heb ik nog geen enkele keer (behalve een melding) teruggezien dat je narcolepsie hebt of waarom je daar een binding mee hebt.\r\n\r\nIk lees enkel goeroe Piet die het allemaal wel eens zal gaan oplossen dankzij de één of andere hogere state of the mind.\r\n\r\nDus nogmaals de vraag, \r\nWat is je "drive".\r\n\r\nY

Ik denk te veel... denk ik
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Roel

• piet
  • Onderwerp Auteur
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Meer
7 jaren 6 maanden geleden #2735 door piet
Aan Yarreth. Het gaat mij echt om het wezen van narcolepsie beter te begrijpen.\r\nOp veel plaatsen heb ik mij aardig 'blootgegeven'...al enige jaren op het forum 'Inner peace' (hartelijk welkom trouwens ) en in twee boeken van mijn hand "Melodisch rolt de wereld uit Gods hand" en "Wereld word wakker"\r\n\r\npiet \r\n\r\nPS Bij deze stop ik op het forum Narcolepsie discussie en wens jullie veel succes

Meer
7 jaren 6 maanden geleden #2736 door yarreth
Beantwoord door yarreth in topic Onze kerncentrale
Het was zeker niet mijn bedoeling om je weg te jagen... \r\nMaar dat is jou keuze. \r\nJe kunt het de forumleden hier niet kwalijk nemen dat ze geen weet hebben van een ander forum.\r\n\r\nEn daarbij wens ik je heel veel succes.

Ik denk te veel... denk ik

Meer
7 jaren 6 maanden geleden - 7 jaren 6 maanden geleden #2737 door dirkje
Beantwoord door dirkje in topic Onze kerncentrale
Jammer Piet, dat ook dit keer mijn (ver)oordelen en conclusies weer bevestigd worden. Hier had je nu juist het verschil kunnen maken. \r\n\r\nIk ben niet op zoek naar een psychiater of een redder. En als ik wetenschappelijke info wil over narcolepsie ga ik wel naar de bron, dit is geen wetenschappelijk forum. \r\nJe hoeft voor mij je ziel niet bloot te leggen, maar ik geloof zeker dat je hier een verschil had kunnen maken. De narcolepsie patiënt wordt steeds meer in een bepaalde hoek gedrukt. Door te laten zien en met ons te delen, dat het ook voor ons mogelijk is om op een bepaald niveau werkzaam te zijn en een bepaalde sociale status te bereiken had je tegenwicht kunnen bieden. Had je aan ouders van narcolepsiepatiënten kunnen laten zien, dat het voor hun kind nog steeds mogelijk is om alles te bereiken, ondanks hun narcolepsie. Kan het zijn dat je met al je goede raad je eigen bestemming hier misschien over het hoofd hebt gezien? \r\n\r\nIedereen kan met Bijbelteksten strooien, iedere wetenschapper kan intimideren door zijn deskundigheid tentoon te spreiden. Maar hoeveel mensen hebben werkelijk de zuivere bedoeling een ander ten dienst te zijn? Zonder eigen gewin, zonder arrogantie, zonder bijbedoelingen,\r\nals een kind...\r\n\r\nJe kunt er ingewikkeld, moeilijk en vaag over doen. Maar onze bestemming is uiteindelijk allemaal dezelfde, namelijk zijn, mens zijn. Zo simpel, maar tegelijkertijd ook voor velen het moeilijkste wat er is. \r\n\r\nJammer dat je afhaakt Piet, je had me toch wat hoop gegeven. Valse helaas...
Laatst bewerkt 7 jaren 6 maanden geleden doordirkje.

Ga naar boven