Zomaar gedachten

• yarreth
  • yarreth's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Meer
7 jaren 6 maanden geleden #2746 door yarreth
Zomaar gedachten werd gestart door yarreth
Het voordeel van Narcolepsie is dat je uuuuuuren van een film kunt genieten.\r\nZo ben ik een uur of 3 geleden begonnen met kijken naar een dvd. Maar ja ik had nogal een drukke agenda vandaag dus na een half uurtje was ik er weg van. Daar kwam ik een uur later achter toen de film bijna was afgelopen. Dan begin je dus weer op het punt waar je nog weet dat je niet in slaap bent gevallen. Voorgaande procedure herhaalt zich noch eens nu overigens wat korter.\r\nIk kijk op de klok en het is 21:20 toch knap als je om 18:30 een dvdeetje gaat kijken...\r\n\r\nMorgen gaat me gevraagd worden wat ik vandaag zoal heb gedaan. Een dvdeeetje gekeken dus. Dat ik er niet meer aan toegekomen ben om mijn huisje netjes op te ruimen of even de afwas te doen. Wordt waarschijnlijk niet begrepen dus daar begin ik ook maar niet over. Ze weten toch wel dat ik over het algemeen er een puinhoop van maak.\r\n\r\nBegrip zou zo leuk zijn... Ik vind dat ik het nu vrij aardig verwoordt heb. Maar in een live gesprek bak ik er niks van.\r\n\r\nGa het einde van de film bekijken...\r\n\r\nY

Ik denk te veel... denk ik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• yarreth
  • yarreth's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Meer
7 jaren 5 maanden geleden - 7 jaren 5 maanden geleden #2747 door yarreth
Beantwoord door yarreth in topic Zomaar gedachten
Ook zoiets.\r\n\r\nAls medicijn gebruik ik Xyrem. Vandaag ging ik een nieuwe voorraad halen bij de apotheek. Dan wordt daar een stickertje opgeplakt, "Kan de rijvaardigheid beinvloeden!".\r\nNu rijdt ik al niet meer sinds ik vlak voor mijn diagnose de auto van mijn moeder total loss heb gereden, maar evengoed is dat een giga-understatement. \r\nZijn er ook stickertjes met: "Na inname onder geen beding de ruimte verlaten en zo spoedig mogelijk een comfortabele positie innemen."?\r\n\r\nGHB (de actieve stof in Xyrem) valt overigens sinds kort onder categorie 1 van de opiumwet. Daarmee is dus bezit of vervoer en uiteraard gebruik bij de wet verboden. Daarover heb ik vragen gesteld aan zowel mijn apotheker als aan mijn neuroloog maar ze blijven daar heel vaag over. Maar ik hoef me geen zorgen te maken...\r\n\r\nY

Ik denk te veel... denk ik
Laatst bewerkt 7 jaren 5 maanden geleden dooryarreth.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ga naar boven