Een stempel op mijn voorhoofd

• Calistro
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Meer
6 jaren 2 maanden geleden #2838 door Calistro
Een stempel op mijn voorhoofd werd gestart door Calistro
Beste Lezers\r\n\r\nEen paar jaar geleden hebben artsen bij mij de diagnose narcolepsie gesteld. \r\nTot op de dag van vandaag heb ik last van de diagnose en niet van narcolepsie.\r\nIk ben benieuwd of er mensen zijn die hetzelfde kunnen met de diagnose narcolepsie namelijk,\r\n\r\n15 uur aan 1 stuk autorijden naar vakantie bestemming (zonder slapen onderweg) ( ik rij gemiddeld 27.000 Km Prive per jaar)\r\n\r\nS'ochtens vroeg opstaan (zeg 6uur) hele dag druk actief bezig zijn en tegen 24.00 uur het bed weer induiken (zonder overdag te slapen) waarnaar vervolgens volgende ochtend om 6uur weer op te staan.\r\n\r\nOverdag (wanneer ik thuis ben) ergeren omdat ik niks te doen heb en mijn energie niet kwijt kan.\r\n\r\nNa een lange dag gewerkt te hebben zonder problemen nog een paar uur in de auto om naar huis te rijden.\r\n\r\nEn nog veel en veel meer van deze dingen.\r\nmijn leven lijkt op dat van iemand die niet ziek is en toch hebben ze deze diagnose bij mij gesteld\r\n\r\nEven ter informatie ik gebruik geen medicatie ik leef heel onregelmatig heb totaal geen vaste tijden.\r\nZelfs mijn vrouw slaapt nog meer op een dag dan ik.\r\n\r\nHoe kan het dat ze mij als narcolepsie patiënt zien ?\r\n\r\nMet Vriendelijke Groet\r\nAndy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
5 jaren 4 maanden geleden #2943 door Stef
Beantwoord door Stef in topic Een stempel op mijn voorhoofd
Wat is voorafgegaan aan de diagnose / wat was de klacht waarmee u naar de huisarts stapte destijds?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ga naar boven