zwangerschapswens

• anneke
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Meer
3 jaren 4 maanden geleden #3090 door anneke
zwangerschapswens werd gestart door anneke
Is er iemand met narcolepsie die haar ervaring wil delen mbt: het stoppen met medicatie vanwege een kinderwens (eventuele alternatieven), de zwangerschap zelf (en erna..) enz. Liever geen horror-verhalen :) ;). Dankjewel alvast!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
3 jaren 1 maand geleden #3130 door Miej
Beantwoord door Miej in topic zwangerschapswens
Ik zit zelf ook in deze fase en ben ook echt opzoek naar iemand die me wat kan vertellen over zwangerschap en de periode daarna.

• anneke
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Meer
3 jaren 3 weken geleden #3142 door anneke
Beantwoord door anneke in topic zwangerschapswens
Hoi Miej. Bedank voor je reactie. \r\nDoor welke arts wordt je behandeld? Ik was na een gesprek met dr Lammers heel wat wijzer geworden namelijk. \r\nBen je inmiddels al gestopt met medicijnen? Ik was als eerste begonnen met het afbouwen van de xyrem.\r\nAls je vragen hebt dan hoor ik het wel.\r\n\r\nGroetjes, \r\nAnneke

Meer
3 jaren 1 week geleden #3147 door dirkje
Beantwoord door dirkje in topic zwangerschapswens
Hallo Anneke,\r\n\r\nHoe gaat het nu je je medicatie aan het afbouwen bent? Ik heb zelf narcolepsie met kataplexie en twee kinderen (7 en 15). Ik heb nooit medicatie gebruikt, dus daarmee kan ik je niet helpen. Maar heb je verder vragen, stel ze gerust!

Meer
2 jaren 1 maand geleden #3159 door Miej
Beantwoord door Miej in topic zwangerschapswens
Hoi Anneke,

Ik ben nog niet op het punt om te stoppen met medicatie. In principe duurt het bij mijn medicatie ook maar kort voordat m'n medicatie uit m'n bloed is.

Mijn arts gaf im eerste instantie aan dat het erg verschillend is hoe zwangerschappen verlopen (voor patiënten met Narcolepsie) en dat eigenlijk daardoor nog geen dingen zijn aangetoond. Het blijft natuurlijk ook moeilijk om iets aan te tonen omdat bij iedereen de klachten zo verschillend zijn. Zo heb ik vooral last van de vermoeidheid, maar nauwelijks van kataplexie.

Dankje voor de tip. Binnenkort ga ik hier met mijn arts over praten en mocht ik meer info willen, kan ik altijd nog informeren bij Dr Lammers.

Hoe gaat het met jou? Heb jij inmiddels al zelf wat dingen ondervonden?

Groetjes

PS. Ik weet niet hoe persoonlijk en vertrouwelijk jou gesprek met Dr Lammers was, maar misschien een idee om het in grote lijnen op dit forum te delen? :)

Ga naar boven