Ervaringen slaap-waak centra's

• aspie31
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Meer
12 jaren 2 weken geleden #917 door aspie31
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Beste mensen,\r\n\r\nIk ben door mijn arts doorverwezen naar het ziekenhuis de Gelderse Vallei in ede bij dr.smits. Nu vroeg ik mij af hoe jullie ervaringen zijn van dit ziekenhuis en of andere slaap en waak centra's . Met name met betrekking tot de kennis op het gebied van narcolepsie en of je daar naar tevredenheid geholpen bent ?\r\n\r\nBen erg benieuwd :)

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 3 dagen geleden #925 door Parel
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Hallo Aspie,\r\n\r\nAls je narcolepsie hebt, dan zit de grootste expertise in het LUMC!\r\nIk heb daar zeer goede ervaringen mee. Er wordt daar ook veel wetenschappelijk onderzoek gedaan en ze zijn dus op de hoogte van alle laatste ontwikkelingen. Succes ermee,\r\ngroeten\r\n\r\nParel

Meer
11 jaren 11 maanden geleden #928 door yarreth
Ik ben ook zeer tevree over de behandeling zoals die gebeurd bij het LUMC maar mijn diagnose is gedaan in het VU in A'dam. De doktoren bij LUMC waren zeer te spreken over mijn behandelend arts bij de VU. Omdat Amsterdam voor mij nogal uit de buurt is (Leiden ook trouwens), heb ik gevraagd of er niet een neuroloog in Nijmegen zit immers nu ik weet dat ik narcolepsie heb kunnen ze vlgns mij toch niet meer zoveel doen. \r\nIn Nijmegen ben ik onder behandeling bij dr Overeem en ook daar ben ik tevreden over. Dr. Overeem is overigens ook weer verbonden aan het LUMC. \r\n\r\nTja in Ede ben ik dus nog niet geweest en kan daar dus niet zoveel over vertellen.\r\n\r\nSucces \r\n

Ik denk te veel... denk ik

Meer
11 jaren 11 maanden geleden #930 door vedim
na wat omzwervingen in alkmaar .... :(\r\nben ik zeer te spreken over dokter lammers van het LUMC.\r\nzijn hele houding tegenover jou als patient of te onderzoeken persoon is heel helder, vakkundig en heel menselijk.\r\nik ben zeer content!! \r\nheb nog nooit zo een prettige arts gehad.

Meer
11 jaren 11 maanden geleden #947 door supergrolsen
18 oktober ga ik voor het eerst naar ede dus als ik geweest ben zal ik mijn ervaringen in het forum plaatsen.\r\n\r\npeter

Meer
11 jaren 11 maanden geleden #948 door vedim
succes!\r\nvoor de MSLT?

Ga naar boven